CONFIGUREAZă OFERTA

Întrebări și răspunsuri

Iată cele mai frecvente întrebări legate de oferta OMV Petrom și răspunsuri care sperăm să-ți fie utile.

CONFIGUREAZĂ-ȚI OFERTA

Cum devin client OMV Petrom?

Pentru a beneficia de oferta de furnizare a gazelor naturale de la OMV Petrom, urmează pașii de mai jos:

  1. Completezi CUI-ul firmei tale;
  2. Alegi una dintre ofertele afișate sau îți personalizezi oferta folosind Configuratorul;
  3. Adaugi unul sau mai multe locuri de consum și estimarea consumului de gaze naturale;
  4. Accepți oferta personalizată;
  5. Încarci documentele necesare (copia certificatului de înregistrare al firmei si actul de spațiu) și semnezi

Felicitări, asta a fost tot!

CLC, LC sau codul LC este codul unic de identificare al locului tău de consum. Acesta se găsește pe factura de gaze de la actualul tău furnizor – pentru o identificare mai ușoară, caută codificarea numelui distribuitorului tău (de ex. “DGS”).

Pe scurt, nu. Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic. Procesul include toate etapele prin care, pe parcursul derulării contractului de gaze naturale, poți decide în calitate de client final să denunți unilateral contractul încheiat cu furnizorul actual și să închei un contract de furnizare cu un nou furnizor.

Procesul de schimbare a furnizorului începe la data la care vei solicita schimbarea furnizorului, prin transmiterea unei notificări, fiind necesare 21 de zile pentru punerea în practică a procedurii.

Vei putea începe un proces de schimbare a furnizorului doar dacă:

  • ești titularul contractului de furnizare a energiei, dar ai pierdut dreptul de folosință privind locul de consum ce face obiectul cererii tale;
  • sunt mai puțin de 21 de zile rămase înainte de data de expirare a valabilității contractului curent de furnizare a energiei.

Procesul de schimbare a furnizorului poate fi sistat dacă:

  • revii, la noul furnizor, asupra notificării de schimbare a furnizorului în termen de 14 zile și noul contract nu a intrat în vigoare;
  • apare situația în care operatorul de rețea primește de la un alt furnizor, decât noul furnizor, o altă notificare de schimbare a furnizorului.

Procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, fără nici un cost adițional.

Schimbarea furnizorului este gratuită.

Data la care se începe livrarea este prima zi a celei de-a doua luni ulterioare semnării contractului

La schimbarea furnizorului, nu este necesară intervenția la contor sau la instalația de gaze naturale.

Schimbarea furnizorului este o schimbare de natură comercială și nu afectează continuitatea în alimentarea cu gaze naturale.

Putem deveni furnizorul tău de gaze naturale indiferent de regiunea țării în care ai sediul social sau se desfășoară activitatea firmei tale, în condițiile în care în zona ta există rețea de distribuție a gazelor naturale și ești conectat la aceasta.

Îți transmitem pe e-mail oferta creată de tine, aceasta fiind valabilă timp de 48 de ore din momentul solicitării. După expirarea termenului de valabilitate a ofertei, poți reveni oricând pe www.utilio.ro pentru a încheia un contract cu OMV Petrom.

În acest moment, OMV Petrom SA nu activează pe piața serviciilor de furnizare a gazelor naturale către clienții casnici. Nu avem dimensionată o ofertă de prețuri pentru clienții casnici.

Există două categorii de servicii tehnice: serviciile tehnice obligatorii - Ordinul nr. 179 din 2015 și diverse servicii necesare pentru buna funcționare a instalațiilor tale și a diverșilor consumatori de energie. Verificările tehnice se efectuează la fiecare 2 ani, iar reviziile la fiecare 10 ani. Conform ordinului, aceste servicii sunt responsabilitatea legală a clientului final, iar noi, ca furnizor de gaze naturale te informăm cu 60 de zile înainte de termenul limită pentru prestarea serviciului.

Oferta Utilio Gaz Plus include verificarea/revizia tehnică periodică a instalațiilor de utilizare gaze naturale (IUGN) și verificare tehnică periodică a centralei termice (VTP CT). Acestea vor fi asigurate prin intermediul contractorilor noștri la scadența prevăzută de legislația în vigoare, în perioada de valabilitate a contractului de furnizare. Se va presta un singur serviciu combinat, respectiv, o verificare/revizie IUGN și o verificare tehnică periodică a centralei termice de până la 35 kW. În cazul în care locurile de consum nu se încadrează în limitele de mai sus, OMV Petrom va factura suplimentar contravaloarea serviciului în rate fixe.

Poți contracta serviciile tehnice oferite de noi doar in completarea ofertei Utilio Gaz Plus sau prin configurarea propriei oferte.

Devenind clientul nostru vei avea acces gratuit la informațiile tale online, 24/7.
La semnarea contractului îți creăm automat contul tău de client – vei primi o notificare in această privință pe adresa de e-mail furnizată în timpul procesului de contractare.

Facilități pentru clienții existenți

Pentru actualizarea datelor de contact, consultanții Utilio iți stau la dispoziție la numărul de telefon 021 40 222 42 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail utilio@petrom.com. Îți reamintim că, în cazul modificării detaliilor de contact indicate pentru expedierea facturilor, ai obligația de a ne informa în maxim 48 de ore, astfel încât să nu fie afectat procesul de expediere al facturilor emise.

Da, te putem ajuta cu schimbarea titularului, daca avem acordul acestuia. Pentru detalii ne poți contacta la numărul de telefon 021 40 222 42 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail utilio@petrom.com.

În orice moment, consultanții Utilio îți stau la dispoziție la numărul de telefon 021 40 222 42. sau ne poți scrie pe adresa de e-mail utilio@petrom.com.

În cazul în care adresa locului de consum s-a modificat, consultanții Utilio îți stau la dispoziție la numărul de telefon 021 40 222 42 sau ne poți scrie pe adresa de e-mail utilio@petrom.com.

Factura se emite lunar, până la data de 20 (douăzeci) a lunii următoare lunii de consum.

Trimitem factura prin e-mail, dar poți primi factura și prin poștă, conform reglementărilor în vigoare. De asemenea, poți accesa oricând facturile emise in secțiunea Facturile mele din contul tău Utilio.

Vei primi factura prin e-mail sau prin poștă (conform opțiunii exprimate la semnarea contractului) sau poți accesa oricând facturile emise in secțiunea Facturile mele din contul tău Utilio.

Poți transmite autocitirea in secțiunea Facturile mele din contul tău Utilio.

In completarea serviciului de furnizare a gazelor naturale, poți opta pentru servicii tehnice și/sau oferte speciale ale partenerilor noștri. Mai multe informații poți obține accesând Soluțiile Utilio.

Lista documentelor de care ai nevoie pentru realizarea serviciului de revizie sau verificare a instalației de gaze naturale este următoarea:

  • Documentația tehnică ce a stat la baza execuției instalației tale de gaze naturale.
  • Documentația care dovedește curățarea și verificarea coșurilor și canalelor de evacuare a gazelor de ardere, cu cel mult 6 luni înainte de data efectuării serviciului.
  • Documentația care dovedește ultima verificare tehnică periodică a aparatelor consumatoare de gaz.

Pentru orice situații de avarie sau funcționare necorespunzătoare a instalației de gaze naturale, trebuie să apelezi numărul scurt de urgență al distribuitorului din zona ta geografică. Acest număr este disponibil pe anexa facturii pe care o primești de la noi sau pe site-ul distribuitorului tău.

Suspendarea furnizării cu gaze naturale se va face în conformitate cu condițiile contractuale, respectiv după 27 de zile de la data scadenței unei facturi neachitate, cu notificările prealabile aferente. Furnizarea gazelor naturale se va sista în situația neîndepliniri obligației de plată prevăzută în Contract în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data scadentă.

După achitarea debitului restant si confirmarea plații in contul nostru, termenul de reconectare la serviciul de furnizare a gazelor naturale, conform standardelor de lucru ale operatorul serviciului de distribuție, este de maxim 24 de ore, în intervalul săptămânii de lucru.

Serviciul de relații cu clienții este disponibil de luni până vineri, între orele 8:00 – 18:00, la numărul 021 40 222 42

Întrebări generale furnizare gaz natural

Pentru mai multe detalii te rugăm să accesezi secțiunea Legislație sau site-ul www.anre.ro, secțiunea Info Consumatori.

Schimbarea furnizorului de energie de către clientul final se face în conformitate cu Ordinul ANRE nr. 234/2019, fiind un proces gratuit ce nu implică modificări de ordin tehnic. Accesează secțiunea Aplicația Utilio pentru pașii de urmat și vei putea deveni clientul nostru în 20 de minute. Noi ne ocupam de restul demersurilor cu actualul furnizor. Schimbarea se va face gratuit și nu implică intervenții la instalația de furnizare sau la contorul existent și cu distribuitorul.

OMV PETROM SA are Licența Nr. 1917/04.12.2013 valabilă până la 18.02.2035

Pentru mai multe detalii accesează welcome.utilio.ro unde îți afișăm prețul fix de care vei beneficia pe perioada contractului (inclusiv tarifele de transport, precum si cele aferente serviciilor de echilibrare si înmagazinare) în funcție de localitatea în care se află locul de consum.

Informațiile referitoare la regulamentul GDPR poți obține accesând acest link. Compania noastră acordă o atenție deosebită referitoare la confidențialitatea, securitatea și protecția datelor cu caracter personal ale clienților noștri. Prelucrarea datelor se va face mereu conform cerințelor legale.